06 170 22 592 (na 18:00 uur)

Algemene Voorwaarden

1. Aansprakelijkheid

Alle onderzoeken en reparaties worden te allen tijde zeer nauwkeurig en met de grootste zorgvuldigheid uitgevoerd. Toch brengt het uit elkaar halen van een monitor, televisie of laptop kleine risico's met zich mee met mogelijke onherstelbare defecten tot gevolg. Voor dergelijke ontstane defecten en overige (verborgen) defecten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard en alle reparaties worden op uw verantwoordelijkheid uitgevoerd. Dit geldt ook voor het demonteren van monitoren, televisies of laptops die nog compleet of grotendeels in orde zijn.

Neem de volgende punten in acht als u één of meerdere van de hiervoor genoemde apparaten ter reparatie aan wilt bieden:

a. Bied bij voorkeur defecte monitoren, televisies, of laptops aan die zonder tussenkomst van deze reparatieservice afgedankt zouden worden.
b. Heeft u een monitor, televisie, of laptop die grotendeels nog goed functioneert, maar waarvan slechts een enkele functie defect is? Bied dergelijke apparaten uitsluitend ter reparatie aan als u akkoord bent met het bovengenoemde risico.

Indien onverhoopt een onherstelbaar defect optreedt tijdens onderzoek of reparatie, dan wordt dit gecommuniceerd met u en zullen ter compensatie alle onderzoeks- en arbeidskosten komen te vervallen.

2. Garantie

Op alle reparaties wordt 3 maanden garantie verleend op de arbeidskosten en speciale onderdelen. Dit betekent dat als de reparatie een terugval krijgt in deze periode dat u de arbeidskosten en de aanschafprijs van eventuele speciale onderdelen volledig vergoed krijgt. Voorwaarde is wel dat de terugval verband houdt met de uitgevoerde reparatie. Mogelijk is aanvullend onderzoek nodig voor de vaststelling hiervan en dient u het apparaat opnieuw aan te leveren. Bij verzending van het apparaat komen de verzendkosten voor uw rekening. Na onderzoek of aanvullende reparatie wordt het apparaat op kosten van Monitorkapot.nl naar u teruggestuurd.

3. Betaling

a. De betaling van de factuur dient voldaan te worden op het moment dat het apparaat aan u wordt overhandigd.
b. Indien het apparaat via een postpakket teruggestuurd wordt, dan dient de betaling vóór verzending voldaan te worden. Na ontvangst van de betaling wordt het pakket verstuurd naar het door u opgegeven huis- of afleveradres.
c. Indien vóór de reparatiewerkzaamheden afgesproken, kunnen zakelijke klanten een factuur ontvangen met een betalingstermijn van minimaal 7 dagen en maximaal 30 dagen. Het apparaat en de factuur worden dan vóór betaling aan u overhandigd of naar u verzonden. De eerste dag van deze termijn gaat in op het moment dat u de factuur ontvangen hebt. Indien een dergelijke afspraak niet vóór de reparatiewerkzaamheden is gemaakt, dan is het gestelde in 3a of 3b van toepassing.

Een factuur kan contant, via een pinbetaling, of een bankoverschrijving voldaan worden.

WAAROM MONITORKAPOT.NL?

Het apparaat is meestal nog voor 95% in orde. Het is erg zonde om zoveel goede onderdelen af te danken.

Reparatiekosten zijn laag. Dat maakt een reparatie aantrekkelijk in vergelijking met de aanschaf van een nieuw apparaat.

Reparaties zijn in de meeste gevallen duurzaam. Uw monitor, televisie, laptop of PC gaat in dat geval vele jaren langer mee.

Geen uurtarief, maar vaste reparatieprijzen. Zo blijven de kosten laag en zijn er geen verrassingen achteraf.

U wordt uitgebreid op de hoogte gehouden per e-mail. Met duidelijke foto's illustreer ik de tussen- en eindstatus van een onderzoek of reparatie.

U haalt uiteindelijk meer uit uw originele investering.